tisdag 20 november 2012

Tapeter i de små gästrummen


 Idag visar jag några fler tapeter.
Den här ska vara i det rosa gästrummet,
som jag trodde skulle vara nästan helvitt.
Det blir nog fint!


Följaktligen blir det lite mer blått 
i det blå gästrummet.


Idag fick jag tips om att Clas Olsson säljer hyllpapper.
Och just idag skulle vi till Väla Centrum.
Tyvärr fanns bara blå papper kvar.
Jag ville ha rosa och gult också, 
för i varje gästrum finns två små garderober,
en med stång och en med hyllor och flera lådor.
Så fina de kommer att bli!

  Det gula gästrummet är speciellt.
Där finns den här tapeten som
jag bett dem behålla.
Visst är den bedårande!
Jag planerar för ett lapptäcke i gula 30-talstyger
till sängen där.

 Jag vet ännu inte om de gula väggarna kommer
att fortsätta vara gula.
Inte mig emot, jag gillar den gula färgen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.