fredag 25 januari 2013

The Skinny Rules, dag 19

Vi står och stampar!
I 4 dagar nu har jag vägt samma 75,1 kg.
Min man, Mats, står också kvar på samma siffror.
 
Men vi äter som vi ska, enligt reglerna, 
så det lossnar nog vad det lider.
 
Vi känner oss fortfarande väldigt nöjda, 
går inte och längtar efter något särskilt alls, 
inte ens Pepsi Max för min del!
 
Vi äter massor med grönsaker
och tycker verkligen att det är gott!
Dagens middag t ex:
 
 Grönsakernas sprutas med olja ur sprayflaska,
in i ugnen 225 grader i 5+5 minuter 
(rör om emellan).
Ta ut grönsakerna igen,
pressa en halv apelsin över dem, 
innan du sätter in dem 5 minuter till.
 
Idag åt vi dem med några tunna skivor kallskuret, 
kalkon och hamburgerkött,
samt hummus enligt Bob´s recept.
Gott och nyttigt!
 
Nu hoppas jag komma under 75 imorgon!
 
Åsa
75,1 kg
- 2,4 

1 kommentar:

  1. Ser ut som min mattallrik detta. Jag äter 3 knytnävar med grönsaker till maten varje dag.

    Kämpa på!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.