måndag 4 mars 2013

En fantastisk födelsedagshelg!

Helgen som gick fyllde jag 50 år
och firade i dagarna 3.

Jag har ätit tårta(åtminstone halloncheesecake) till frukost.

Jag har fått mitt hår fönat i 45 minuter av ett amerikanskt proffs,
Inför öppen ridå på Åhléns.

Vi har ätit många goda måltider,
med familj och vänner från olika håll.

Vi var bjudna på en väns 50-årsfest
i vårt gamla hem som det var så roligt att återse.
Festen var väldigt trevlig, med gamla och nya vänner.

Jag har promenerat i Gamla Stan,
innan affärerna öppnat
och turisterna vällt in.

Mellan varven har jag slappat på hotellet.

Nu har vi lämnat Stockholm bakom oss
och livet ska så småningom återgå till det normala.

Tacksam!

Men att blogga från min iPad
Och få till bilder och layout som jag vill,
Lyckas jag inte med!
Ni får hålla till godo med detta!



























2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig födelsedagshelg du haft.
    Kul att se bilderna från Gamla stan utan en massa folk. När det blir vår (nå'n gång ska det väl ske) så ska jag försöka ta mig dit tidigt och uppleva samma sak.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis, vad härligt du verkar ha haft det!!
    kram Marie-Louise

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.